آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه

یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه،

اینا هم کامنتهای زیر اون تو یه سایت فارسی!


* ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه

* من چهارشنبه چک دارم !

* منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم . برم جنگ نَرَم جنگ...

* پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...

* حالا من چی بپوشم؟!

* ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!

* میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا

* سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جمعه بریم دَدَر!!

* شام هم میدن؟

* ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم.

* بگو سر راه نون بگیره...

* ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از ناهار حدودا.


نظرات 1 + ارسال نظر
مونی دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ http://manomamim.blogfa.com

بامزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد