حمله تند مشاور صفارهرندی به اکران فیلم فرهادی در فرانسه

حمله تند مشاور صفارهرندی به اکران فیلم فرهادی در فرانسه وعلاقه سارکوزی به این فیلم


محمد حسین نیرومند مشاور صفارهرندی درزمان وزارت او در مصاحبه ای بدون نام بردن از فیلم جدایی نادراز سیمین از اکران این فیلم در فرانسه به شدت انتقاد کرده است .

 به گزارش پارس توریسم آقای نیرومند گفته :در صورتیکه فیلمی در ایران ساخته شود و در جهت منافع غرب و به نفع سیاستهای آنها باشد نه تنها اکران گسترده در آن کشور پیدا می کند بلکه مورد توجه رئیس جمهور آنها هم قرار می گیرد.

نیرومند همچنین گفت: کسانی که کار سیاسی می کنند بخوبی می دانند هر حرکتی که انقلاب را سیاه نشان دهد و مغایر با سیاستهای فرهنگی انقلاب باشد در غرب مورد توجه قرار می گیرد؛ و قطعا اکران گسترده یک فیلم در فرانسه در شرایطی اتفاق می افتد که انتشار محتوای آن به نفع فرانسه باشد.

 به گزارش پارس توریسم ،اظهارات عجیب و غریب  آقای نیرومند در حالی عنوان می شود که در سالهای اخیر فیلمهای فیلمسازانی چون مجیدی مثل بچه های آسمان ،رنگ خدا،بچه های آسمان و...در آمریکا واروپااکران گسترده ای داشته ،آیا فیلمهایی چون بچه های آسمان وآواز گنجشکها هم در جهت اهداف غرب و آمریکاست .

 از سویی دیگر رفقای آقای برومند مثل شورجه وسلحشور همیشه در مصاحبه های خود از استقبال میلیاردی از سریال حضرت یوسف در کل جهان خبر داده اند .آیا سریال حضرت یوسف نیز چون بااستقبال مواجه شده در جهت اهداف غرب و آمریکاست .

باید به امثال آقای نیرومند یاد آوری کرد که موفقیت بی نظیر فیلم جدایی نادر از سیمین در فرانسه ،افتخاری برای همه ایرانیان وباعث خوشحالی همه علاقه مندان سینماست وچنین اظهار نظرهایی بیشتر نیت اصلی گویندگان آن را بازگو می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد